Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
2020/02/20 - PhD class: 'Matlab Foundamentals'
2020/02/27-28 - PhD class: 'Scientific Programming and Visualization with Pyton'

List of courses offered in academic year 2019-20

Some courses may be organized in conjunction with other PhD programs of the Polytechnic and Fundamental Sciences School of the Federico II University.

COURSE TITLE PERIOD LECTURER DESCRIPTION VENUE  CREDITS

Virtualization technologies and their applications

30/03/2020 - 09/04/2020

Dr. Luigi De Simone, PhD (DIETI)